Auditul statutar presupune auditul situațiilor financiare anuale, respectiv al situațiilor financiare anuale consolidate, așa cum este prevăzut de legislația comunitară, transpusă în reglementările naționale. Auditul statutar se efectuează doar de către auditorii financiari sau de firmele de audit care se supun prevederilor Legii nr. 162/2017 și reglementărilor ASPAAS (Autoritatea pentru Supravegherea Publică a Activității de Audit Statutar).
Audit financiar PNRR, POCU, POC, POIM, POR, POAT, PNDR, instituții publice și societăți comerciale, pe perioada implementării proiectelor cu finanțare nerambursabilă:
√ verificarea realității și legalității cheltuielilor din cererea de rambursare;
√ verificarea eligibilității cheltuielilor din bugetul proiectului;
√ verificarea corectitudinii aplicării procedurilor de achiziție;
√ respectarea cerințelor impuse de Autoritatea de Management;
√ emiterea Raportului de audit financiar certificat
Auditul intern evaluează politicile și procedurile folosite de o entitate, precum și eficacitatea controalelor implementate de către aceasta. Scopul final al auditului intern este acela de a crește eficiența mediului de control intern al entităților auditate prin identificarea și corectarea deficiențelor identificate în cursul misiunilor noastre.
Cenzorat la societăți comerciale
Cenzorat la asociații și ONG-uri
Cenzoratul are rolul de a asigura, în mod continuu, proprietarii, fie ei acționari sau asociați, de buna gestiune a companiei de către actuala administrare, prin reducerea riscului de erori, fraudă, sau interese personale.
Alte servicii de asigurare: misiuni de revizuire a Situațiilor Financiare, misiuni de efectuare a procedurilor convenite sau misiuni de compilare.
Consultanță fiscală adaptată specificului activității desfășurate; • Înregistrarea fiscală la organul fiscal competent (TVA, impozit pe profit, impozit pe veniturile microintreprinderii, contribuții salariale, înregistrarea nerezidentilor); • Reprezentare fiscală; • Calcularea impozitelor și taxelor; • Întocmirea declarațiilor fiscale atât pentru persoane juridice, cât și pentru persoane fizice; • Certificarea declarațiilor fiscale; • Revizii fiscale; • Due diligence fiscal; • Asistență în cadrul controalelor fiscale.
Serviciile de contabilitate financiară sunt adaptate la nevoile specifice activității desfășurate de dumneavoastră, astfel încât să producă informațiile contabile care sunt necesare pentru un management optim al unei companii. •Implementarea și conducerea contabilității în conformitate cu standardele contabile romanești; •Pregătirea, verificarea și certificarea situațiilor financiare; •Întocmirea situațiilor financiare pentru operațiunile de reorganizare; •Servicii de consultanță contabilă și revizii contabile.
Servicii de salarizare: •Efectuarea calculului salarial ; •Întocmirea și depunerea declarației 112; •Consultanță în probleme de salarizare. Servicii de administrare personal: •Întocmirea și actualizarea dosarelor de personal; •Întocmirea contractelor individuale de munca, a actelor adiționale și a diverselor decizii; •Consultanță pentru diverse aspecte legate de legislația muncii; •Auditul activității de administrare personal constând în verificarea dosarelor de personal și a corectitudinii documentelor cuprinse.
MIHALIK INGEBORG – AUDITOR FINANCIAR – CONSULTANT FISCAL – EXPERT CONTABIL
CUI: 33022390
Adresa de corespondență:
435500, mun. Sighetu Marmației
str. Basarabia nr.1/19
jud Maramureș
Tel/Whatsapp:
+40 755 220 553
E-mail: